METODY DOSTAW:
Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. W dzień wysyłki towaru otrzymasz wiadomość email potwierdzającą wysyłkę paczki, w której podajemy także numer listu przewozowego dla śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika. Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.
PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO: ul. Centralna 2/7 36-051 Górno Podkarpacie |
KURIER |
ROZMIAR SKRYTKI |
PRZELEW |
POBRANIE |
DHL |
16,00 zł | 18,00 zł | |
Paczkomaty InPost 24/7 |
A |
14,00 zł |
|
B |
15,00 zł |
|
|
C |
17,00 zł |
|
|
Odbiór osobisty |
|
DARMOWE |
DARMOWE |
ODBIÓR PRZESYŁKI OD KURIERA:
Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, zalecamy spisanie - w obecności kuriera - protokołu reklamacji. Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą. Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.